Detail

Dětská dopravní nadace získala nové dárce

Praha, 11. srpna 2014 – Dětská dopravní nadace (DDN) získala nové firemní dárce, jejichž příspěvky využije na podporu dětí, kterým rodiče zahynuli při dopravních nehodách. Loni DDN mezi sirotky rozdělila 770 000 Kč.

Dětská dopravní nadace od svého založení před čtrnácti lety poskytla dětem, jejichž rodiče zahynuli při dopravních nehodách a které mají v důsledku dopravní nehody trvalé zdravotní následky, více než 8 milionů Kč. Naposledy nadace rozdělila finanční pomoc mezi 46 dětí obětí dopravních nehod, a to zejména na studium, zdravotní rehabilitaci, pobyty v přírodě a k udržení životního standardu.

„Každý rok se nadace snaží vyhovět všem jejím žadatelům. Abychom nikoho nezklamali ani v letošním roce, dohodli jsme se se členy správní rady, že se každý z nás pokusí sehnat alespoň 100 000 Kč do začátku listopadu.“ uvedla předsedkyně správní rady DDN a generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová. „Velmi si vážím každé pomoci, protože sama vím, jak je těžké najít finanční zdroje na projekt, který není přímo v hlavním plánu aktivit společenské odpovědnosti či se nejedná o nadaci přímo zřízenou jednotlivou společností. Velmi vítáme i menší příspěvky od jednotlivců,“ dodává.

Významným a pravidelným přispěvatelem je společnost Global Assistance a.s., která letos již nadaci věnovala 100 000 Kč. Tato asistenční společnost zajišťuje široké spektrum služeb v České republice, služby pro motoristy po celé Evropě a zdravotní asistenci po celém světě.

Druhým váženým dárcem je AUTODROM PROMOTION, s.r.o, který u příležitosti Rally Bohemia předal na Staroměstském náměstí před zraky diváků šek v hodnotě 42 000 Kč do rukou zástupce DDN pana Pavla Strapka. Společnost získala díky Rally Bohemia finanční částku i pro Nadační Fond Autoklubu ČR, který podporuje talentovanou mládež v motoristickém sportu.

Mezi největší korporátní partnery nadace dlouhodobě patří také AAA AUTO. „Jsme největší prodejce ojetých automobilů ve střední Evropě a spolupráce s Dětskou dopravní nadací je tak naprosto logický krok v oblasti společenské odpovědnosti. AAA AUTO již několik let přispívá dvě koruny z každého prodaného vozu a vzhledem k predikcím velmi pozitivních prodejních výsledků, věřím, že i letos budeme moci nadaci věnovat pěknou částku,“ uvedla Topolová.

Mezi partnery nadace patří také Autoklub ČR, Pojišťovna Generali a Cetelem. Podrobnější informace o činnosti nadace a návod jak zažádat o příspěvek mohou zájemci nalézt na webu www.detskadopravninadace.cz